poniedziałek, 16 lutego 2015

Bolesny Poniedziałek

Cześć kochane!
Zazwyczaj nie narzekam na Poniedziałki ponieważ zawsze mijają mi spoko ale dzisiejszy niestety mija boleśnie w każdym miesiącu mam tydzień kiepski pewnie wiecie o czym mówię ..miesiączkę przechodzę  z okropnym bólem brzucha  bez Pyralginy Sprint się nie obędzie bo tylko ona mi pomaga .Teraz akurat ból uśmierzył ale wiem że to nie na długo .oprócz tego nerwy złość krzyk i wszystko w jednym ehh cały tydzień taki mnie czeka więc nie mam co planować  większość czasu pewnie spędzę w domu .Pocieszenie takie że wieczorami będę miała co oglądać ponieważ zaczynają się nasze kochane seriale hehe bez których nie wyobrażam sobie godz 20:00 i pewnie większość miłośników tak samo.. Ten post  zaliczę do kategorii News♥ a to dla tego ponieważ tą kategorie założyłam dla was jak i resztę abyście byli na bieżąco co nowego zakupiłam itp .
Na moją półkę wpadł dzisiejszy krem Perfecta No Problem  antybakteryjny krem  matujący jest  on  przeciw  wypryską  nie będę ukrywała  że  mam  idealną  buźkę  bez przesady ...Ten  kremik poleciła  mamie przy zakupach swoich Pani z drogerii  ponieważ jest w niskiej cenie   i  mama skusiła  się mi go kupić. Jest pewnie wam  znany opinie są o nim  różne bo  czytałam  w  internecie ale nie będę patrzeć na to  tylko sprawdzę  go na swojej buzi .
Cena 5zł

Postaram się jeszcze o nim swoją opinie napisać ale to za jakiś czas kiedy już go trochę poznam a teraz wam życzę udanego dnia.


13 komentarzy:

  1. Świetny blog, z chęcią zostaję na dłużej♥ !

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawa jestem jak się sprawdzi :) Chyba każda z nas źle znosi te "kobiece dni" :P A najgorzej gdy łapie w najmniej odpowiednim momencie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. w takiej cenie warto wyprobowac! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kremu, mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, oby się sprawdził :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie daj znać jak się sprawdzi ;) Każdy ma inną skórę, więc nie zawsze warto sugerować się opiniami innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubiłem gruszkową maseczkę z tej firmy kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, więc czekam na recenzję jak się u Ciebie sprawdzi :)
    Niestety każda z nas przechodzi mniej lub bardziej bolesne miesiączki. Ja osobiście robiłam wtedy ciepłe okłady z termoforu, pomagało! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dwóch dni przechodzę koszmar z bólem brzucha ;/ Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam przy tym miałam jakieś bóle
    Co do kremu - z perfecty nie mialam jeszcze nic :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakoś nie sięgam po produkty tej firmy, choć ostatnio wyciągnęłam peeling od nich do twarzy i zużywam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo kobiet zna Twój problem niestety ;-))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego pisania :)
dziękuje ♥