środa, 18 lutego 2015

Dziękuje!

Witajcie kochani
chciałam wam podziękować za ponad tysięczne odwiedziny na moim blogu jest mi strasznie miło może to dla większości nic dla mnie to bardzo dużo widząc codziennie że odwiedzacie mojego bloga nie tylko z Polski  oraz za komentarze które dają mi dużą motywacje by dalej dla was pisać ale też pozwalacie mi was poznać bo za każdy komentarz się odwdzięczam. Moje posty nie są jeszcze takie idealne jak odwiedzam wasze blogi i czytam notki które umieszczacie w postach zdjęcia tak samo nie robię  takich super ładnych ponieważ nie mam konkretnego aparatu ,ale myślę że z czasem to się pozmienia.Jak macie uwagi do moich postów zdjęć itp to możecie pisać jeszcze raz dziękuje !


20 komentarzy:

  1. GRATULACJE ! :) zdecydowanie, należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! :) masz bardzo ładny szablon bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i kolejnych dobrych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i powodzenia dalej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dalszym prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wiem, że rozwój bloga cieszy niesamowicie, dlatego tego Ci życzę: rozwijaj się, twórz ciekawe posty i oby pomysłów Ci nie zabrakło :)
    Obserwuję, więc mnie nie zawiedź bo się o tym dowiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. I życzęjeszcze wiele takich ładnych tysiączków :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz może być tylko lepiej, gratki ;) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego pisania :)
dziękuje ♥