sobota, 21 lutego 2015

marny piękny weekend

Cześć wszystkim 
w końcu mamy piękny weekend za oknem słoneczko a na moim termometrze pokazuje +7 super ale nie do końca ponieważ jak wcześnie wspominałam ten tydzień był okropny a jeszcze do tego lekko jestem przeziębiona więc jedno się kończy to drugie się zaczęło mam nadzieje że szybko mnie opuści ... Mimo że ładny się zapowiada cały weekend zapewne też jutro  będzie świeciło słonko a temperatura będzie plusowa to dla mnie jest marny nie mam planów siedzę w domu wieczorem będę oglądała KSW 30 i wypatrywała  siostrę bo właśnie jedzie do Poznania zazdroszczę jej ! bo uwielbiam KSW, MMA.. wiem wiem że to są sporty męskie ale dzisiaj będą na ringu dziewczyny więc trzymam za nie jak i za resztę mocno kciuki .Nie  będę was już dłużej zanudzać ale też nie zostawię bez niczego pokaże wam moją nowość która kilka dni temu do mnie dotarła jest to etui na mojego iPhone/a  zamówiłam je na Allegro 

wygląda tak

mój iPhone/a ładnie się w nim prezentuje niestety nie mam czym zrobić zdjęcia żebyście i wy zobaczyli no ale sam panel też może być ..te gadżety nie ukrywam że wciągają bo to mój któryś już z kolei  ale co się nie robi dla ładnego wyglądu hehe.Powoli kończę napiszcie co wy robicie dzisiaj ? buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj się przeziębiłam. Wychodzi mi ból gardła i katar :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna pogoda i aż mnie szlag trafia, bo niedługo mam mieć badania i nie mogę być chora, a byle dziadostwo i już mnie coś łapie ;/ Nie ogarniam walk. Ładny case :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie samo na swojego samsunga tylko fioletowe :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne etui ja mam nadzieje ze pojadę na ksw 31 do Sopotu.. super blog zapraszam ;):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam takie pierdółki i mogłabym na nie trwonić pieniądze nieustannie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię oglądać KSW. Śledzę wszystko na bieżąco od kilku lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam iphone :)
    I powoli kolekcjonuje obudowy do niego

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie sie ta obudowa prezentuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam kawałek tego KSW i się przeraziłam :D Co do obudowy - świetna!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie jest piękna pogoda ;-) tak wiosennie:) fajna obudowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne etui, też muszę zainwestować w nowe :))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego pisania :)
dziękuje ♥