wtorek, 24 lutego 2015

zabiegany Wtorek

Cześć kochani co u was?  ja dopiero co wróciłam dzisiejszy dzień miałam zabiegany dużo spraw do załatwienia .. w biegu jem płatki na mleku taki mój dzisiejszy  obiad zresztą to jest mało ważne ...wróćmy do moich dzisiejszych spraw chodzi o mój pokój  w Grudniu przeprowadziliśmy się do nowego mieszkania wiadomo jak to w Grudniu zbliżają się święta więc to był taki zamęt taki pośpiech że wszystko było na  szybko  nie miałam pomysłu jak umeblować mój pokój  kupiłam  sobie pierwsze lepsze jakieś tam mebelki od początku widziałam że one tu nie pasują kompletnie. Przemyślałam to sobie bo miałam w planach teraz kupić jakieś fajne łóżko ale stwierdziłam że muszę najpierw zmienić te meble a potem łóżko. Pojeździłam po sklepach  meblowych  nie wszystkich ale tych co już wcześniej byłam i gdzieś tam miałam upatrzone przyjrzałam się bliżej popytałam co i jak i będę raczej je zamawiać no chyba że jeszcze gdzieś inne mi się spodobają ale wątpię . 


A więc tak minął mi dzisiejszy poniedziałek teraz idę trochę odpocząć bo  już nie mam sił kompletnie.


23 komentarze:

  1. A nie wtorek??
    U mnie dziś dzień leniuchowania, spałam do 11ej- wiem to straszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtorek Wtorek kochana czasami tak mi się tu wszystko zacina i przemienia brak słów ;/

      Usuń
  2. Ależ miałaś zabiegany wtorek ;) Osobiście od rana byłam w Katowicach, a o 19 dopiero w domu ;) Więc czuję już teraz wieczorem co to cały dzień na nogach ;) Dodaję do znajomych, bo podoba mi się tu :* Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem chora... jutro na szczęście na uczelnię idę na 15.
    Ech, też miałam dzisiaj sporo do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się już urządzisz po swojemu pokaż nam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też dzis były tylko kosmetyczne;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak urządzisz to pokaż :D Ja niedawno miałam remont :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym coś zmienić w moim pokoju...
    Może w lecie jakaś mała metamorfoza <3

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę genialny blog, a ten post świetny ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/02/one-year.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, ja też mam straszny zamęt z pokojem, nowymi mebelkami, eh, zaobserwowałam i zapraszam do siebie buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. u ciebie zabiegany a ja leniuchuję już cały tydzień z gorączką i okropnym kaszlem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja czekam z niecierpliwością na możliwość przeniesienia sie do innego pokoju, jak sobie wymarzyłam ;D haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w szukaniu mebli ;) Lubię oglądać takie gazetki.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz swietnego bloga! :)
    zaobserwowalam wiec na pewno zostane na dluzej! :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekałam tylko w końcu na weekend i się doczekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Cię,
    ja również przeglądam i przeglądam bieżące oferty. Przed nami wykończenie mieszkania i niebawem też będzie trzeba wszystko kupować. Mimo, że stres jest ogromny - LUBIĘ TO!
    Zostanę na dłużej :)

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem chora.. za to od poniedziałku czeka mnie duzo nadrabiania w szkole niesteyt

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia!:) ja nie lubię przeglądać takich gazetek

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez lubię oglądać gazetki :) zwłaszcza gdy nie mam co robic.
    Zapraszam do siebie! Jeśli ci sie spodoba zaobserwuj a ja na 100% sie odwdzięczę.
    patyskaa.Blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz śliczny blog :**

    W wolnej chwili zapraszam do mnie; )
    onedecentsteptohappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny blog Gratuluję ! <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje (na bloggerze )
    Jeśli tak zacznij i poinformuj mnie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile bym dała za jeden dzień cały dla siebie.. ohhhhh znam Twój ból...
    Pozdrawiam serdecznie, Sandra :)

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chwila dla siebie;) mmmm...
    Dziękuje za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego pisania :)
dziękuje ♥