środa, 4 marca 2015

dzień dobry

Od kilku już dni wstaje punkt 7:00 tak strasznie mnie to denerwuje ponieważ chciałabym sobie pospać a nie mogę wrr nie wiem dla czego akurat tak mam .Ogólnie wszystko u mnie ok mebelki wybrane i zamówione  teraz tylko czekać aż je przywiozą jedyny problem to stolik nic w tych gazetkach mi się nie podoba chyba sobie odpuszczę do czasu aż sobie upatrzę taki który będzie mi odpowiadał ...Za oknem w końcu słoneczko ciekawe na jak długo tak  cieszyłam się że czuć już tą wiosnę a tu słyszę dziś w pogodzie deszcz śnieg ehh .Wcześniej wspominałam że będę wam wszystko pokazywać nowego więc dziś dla was mam 

LIQUID CONCEALER - KOREKTOR DO TWARZY - GOLDEN ROSE oraz Maybelline, The Falsies Feather - Look Volum Express  




są znane wam na pewno tusz kupiłam w biedronce ponieważ cena jest dużo tańsza niż w drogeriach a mi akurat odpowiadają mascary z  Maybelline aktualnie się teraz maluje tym żółtym COLOSSAL VOLUM 100% BLACK. 
Od pewnego czasu mam plan by sobie kupić pędzel do nakładania podkładu przeglądając kanały i wasze filmiki na you tubie spodobał mi się pędzel HAKURO dużo dziewczyn sobie go chwali tylko mam teraz problem który wybrać niby te pędzle  są do siebie podobne ale każdy ma inny model .Nie chciałabym po prostu żałować bo też słyszałam że jednym wypadają włoski są mało ściśnięte i wsiąkają dużo podkładu.oraz że są ciężkie Jeśli ktoś ma z was taki pędzel i jest sprawdzony to prosze o napisanie który opłaca się kupić z góry dziekuje :)
 A tym czasem uciekam na śniadanko miłego dnia.

24 komentarze:

  1. Ja też się właśnie zastanawiam nad pędzlem, chciałabym jakis lepszy, ale żeby pieniędzy w błoto nie wyrzucić... Poluje na jakiś post o pędzlach bardziej doświadczonej dziewczyny niz ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. marzą mi się pędzelki z Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Hakuro nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś Hakuro chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pedzelki tez bym chciala;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak spisuje się korektor z Golden Rose? Jestem ciekawa ponieważ stosuje dużo kosmetyków tej firmy jednak korektory wolę z Essence, a może bym sprawdziła;) cobdo pędzli... Uważam, że nie ma co przepłacać czasem coś taniego jest dużo lepsze niż cos z górnej półki... Ja używam kilku różnych zestawów pędzli, a jestem zadowolona najbardziej z tych, których nazwy nawet nie pamiętam i za 20 sztuk w etui dałam ok. 50 zł. Jeżeli jednak chcesz wybrać tylko jeden to Hakuro się jak najabardziej nadaje;)) zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak do podkładu to hakuro h50! Cudo! Nie wyobrazam sobie używać innego :) mam go kilka miesięcy i nie zauważyłam żeby cokolwiek sie z nim działo. Warty swojej ceny, zdecydowanie :)
    Pozdrawiam!

    www.studencki-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam H50s i uwielbiam go, dla mnie idealny :)) Mam go już 2,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego korektora GR, jakoś nigdy nie zwracałam na niego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy takowego nie stosowałam, ale wydaje się fajny :) Pozdrowionka Kochana :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym kupić pędzel Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że GR mają takie korektory :P. Lubię ich lakiery, jednak na inne ich produkty mało zwracałam uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hakuro może kiedyś będą moje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z hakuro akurat mam jeden pędzel, właśnie h50. Jestem z niego zadowolona, choć jednak wole nakładać podkłady palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pędzle Hakuro, mam w planach dokupić kilka sztuk :) korektor mam, ale mnie nie zachwycił :) Zostaję na dłużej i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. namocz go albo spryskaj jakąś mgiełką:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pedzle z Hakuro sa cudowne <3

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  19. Za każdym razem jak czytam post, w którym ktoś narzeka, że wstaje o siódmej i jest zdenerwowany, bo by z chęcią jeszcze pospał, czuję się jak dziwactwo. Ja się zawsze budzę o siódmej i jeszcze jestem zła, że to za późno, haha.
    Ja też poszukuję dobrego pędzla, więc daj znać, jesli przetestujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam wiele dobrego o tych pędzlach, jednak sama nie miałam okazji ich jeszcze używać;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawił mnie ten korektor, nigdy wcześniej nie spotkałam się z nim.
    Pędzli Hakuro niestety nie ma. Od prawie roku używam pędzle Sunshade Minerals i jak dla mnie są rewelacyjne.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam hakuro h50 i na poczatku byl spoko, ale teraz cos mu sie stalo i nie zachowuje sie juz tak jak powinien, zostawia na twarzy wyrazne odbicia wlosia... Dodam, ze mam go ponad rok i zazwyczaj uzywalam codziennie.
    Niedlugo napisze o nim notkę wlasnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam H50 i jest GENIALNY dla mnie. Pięknie się z nim pracuje a podkład jest idealnie nałożony. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego pisania :)
dziękuje ♥