poniedziałek, 9 marca 2015

SKARB

Cześć
Jak wam się zaczął poniedziałek ? mi nie najgorzej chociaż nic mi się dziś nie chce planowałam sprzątanie ale czuje coś że mi dziś to nie wyjdzie więc pewnie będę się obijać przez cały dzień Pogoda za oknem pochmurna mimo że jest temperatura na plusie .A tak w ogóle mam taką kochaną mamusie że przyniosła mi  nowego SKARBA z Rossmanna  a u nas żeby trafić na tą gazetkę trzeba mieć szczęście ponieważ zawsze kiedy jestem w Rossmannie i pytam o Skarba to już niema .Polowałam przez dłuższy czas  na  Płyn micelarny 3 w 1 z Garniera  noo i  upolowałam dużo osób ma dobre opinie o nim więc i ja muszę go przetestować ostatnio widziałam w Biedronce że się pojawiły ale nie różowe więc nie kupiłam.


Oprócz tego poluje również na tusz z Max Factor MASTERPIECE GLAMOUR EXTENSIONS i tyle razy na niego lukałam w Rossmannie ale jeszcze przeraża mnie jego cena więc będę czekała aż stanieje.Myślę że będzie mi odpowiadał fajną ma szczoteczkę lubie takie . Co o nim sądzicie ? Miała któraś z was już go ?


Powoli kończę życzę wam udanego dnia jak i całego tygodnia do następnego postu :)

50 komentarzy:

  1. Płyn ma większość pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam sporo o tym płynie i mam w planach sama go w najbliższym czasie pzetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn jest rewelacyjny, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz potem, co sądzisz o tym płynie miceralnym, bo aż mnie to ciekawi :) Ja zawsze poluję na darmową gazetkę z H&M'a (takie hobby haha :D) To skoro poniedziałek nie był taki zły to trzymam kciuki, aby reszta tygodnia też była fajna :* Śle buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego płynu, ale czytałam o nim wiele dobrego. Na pewno kiedyś zawita u mnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również polecam :) Najlepszy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szukałam ostatnio jakiegos dobrego plynu więc pewnie go kupię :) obserwuję ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, jeszcze nie używałam tego płynu :)

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płyn jest najlepszy, sama kończę już szóstą buteleczkę i polecam :)
    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki z Garniera :)
    Zapraszam na konkurs klik
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja własnie muszę w płyn się zaopatrzyć i chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze bez problemu "Skarba" dostaję w saloniku prasowym "Kolportera".

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam nigdy:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego płynu , ale moja przyjaciółka go ma i jest z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kosmetyki z Garniera
    popieram, płyn jest świetny
    zapraszam do siebie http://vfdsx.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Micel jest świetny, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój ulubiony płyn!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy go nie miałam, ale ma dużo wielbicielek ;)
    Może sama się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też ciężko dorwać Skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go i nawet działa :) jest mega wydajny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Płyn z Garniera jest genialny! Mam wrazliwe oczy a tym moge je zmyc bez pieczenia :) No i butla jest wielka i na dlugo mamy z glowy kupowanie kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie się sprawdza ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  24. napisz recenzję jak przetestujesz, bo chętnie bym sie coś o tym płynie dowiedziała:)


    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam go jeszcze..
    _________________________________________
    Lubisz konkursy? Uwielbiasz wygrywać?
    Zapraszam na stronę, w której znajdziesz wszystkie, aktualne rozdania!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele dobrego słyszałam o tym płynie Garniera :) Muszę Ci powiedzieć, że widać iż jesteś bardzo pozytywna, super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi ten płyn delikatnie wysuszył cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam go:)
    Fajny post:3

    Zapraszam -> http://natss28.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Tusz jest świetny, bardzo polecam !:)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ten plyn micelarny jest niezawodny ;)

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja wlasnie nad nim się zastanawiałam;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Obecnie mam płyn micelarny Dermedic i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że tak mało osób się wypowiada na temat tego tuszu z Max Factora, bo też chciałabym wypróbować, ale nie wiem czy warto. Może ktoś jeszcze z Was poleca? :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Posiadam ten płyn micelarny z Garnier:) Według mnie jest całkiem spoko. Lubię go bardzo :)

    Zapraszam do mnie:
    vickey1444.blogspot.com
    Obserwacja za obserwacje.

    OdpowiedzUsuń
  35. great blog, very inspiring
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten micel mnie ciekawi, wiele dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. tusz szczerze mówiąc taki sobie :( ale ten płyn micelarny najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego pisania :)
dziękuje ♥