niedziela, 22 marca 2015

Kilka słów

Cześć kochane na waszą prośbę chciałabym napisać kilka słów o kremie Perfecta No Problem! antybakteryjny jest on przeciw wypryską  dla przypomnienia ten krem był dla mnie całkowicie obcy nie spotkałam się z nim nawet na pułkach w drogeriach jak wcześnie go wam przedstawiałam kupiła mi go mama bez mojej wiedzy ponieważ Pani z drogerii go poleciła ze względu na cene a cena wynosiła  5 zł dla tego że producent zmieniał opakowanie teraz kiedy się dowiadywałam on kosztuje 12/13 zł.Jestem ku końcowi poznałam go bardzo dobrze teraz mogę coś więcej o nim powiedzieć jak wcześniej był mi obcy sprawdzałam komentarze na jego temat one były różne jednym odpowiadał drugim nie..Nie wiem jak streścić moje zdanie wam jednym słowem jestem pod ogromnym wrażeniem tak dobrze czytacie nie spodziewałam się tyle plusów o nim idealny krem jakikolwiek miałam nie  wysusza mojej  buzi jest gładziutka zero wyprysków a co najważniejsze każdy zauważył zmianę na mojej twarzy plusem również jest to że jest matujący kiedy muszę gdzieś wyjść a nie chce mi się malować on zastępuje mi podgląd i bardzo dobrze wygląda .Codziennie go używam na dzień i na noc .Co tu więcej by napisać na pewno go kupię drugi raz nawet niema mowy jak narazie żebym się z nim rozstała jak najbardziej go wszystkim polecam.



42 komentarze:

  1. Ooo! Miałam go jak byłam nastolatką! Calkiem fajny, ale teraz juz sie dla mnie nie nadaje, bo mam bardzo suchą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam wcześniej tego produktu. bardzo fajne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam tego. Chętnie wypróbuję :)
    czekam na kolejny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy, ale świetnie, że się sprawdził u Ciebie, może i ja się skuszę. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, nigdy sie z nim jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie natknęłam się na ten krem, ale właśnie kończy mi się mój krem BB więc czas na zmiany.
    Pozdrawiam
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też musze wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam go, ale nie miałam nigdy z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam go, nawet nie wiedziałam że taki krem jest na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe ale ma śmieszne opakowanie. Krem nie dla mnie, ale fajnie że sprawdził się u Ciebie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o tym kremie, ale chyba się skuszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś ta firma do mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  15. używałam perfecty w gimnazjum:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy, myślę ,że skorzystam ;)
    http://blog-agnieszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go kiedyś i ogólnie nawet go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze się nie spotkałam z tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam i chyba raczej się nie skuszę :)
    studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nnie miałam okazji go uzywać :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam go kiedyś, bardzo fajny krem, jednak dla skóry która nie ma wielu niedoskonałości. Gdy go skończyłam, to zamieniłam na inny, bo temu jednak trochę brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się nad zakupem tego kremu i chyba się skuszę,może na mojej twarzy nie ma ogromu wyprysków ani nic,w zasadzie nigdy tak nie było-a przynajmniej sobie nie przypominam.Cena równie jest wględna,a czy napisałabyś coś o zapachu?Bo skład mogę przeczytać na opakowaniu w drogerii,ale otwierać nie zakupionego produktu,raczej nie wypada.A pytam o zapach ze względu na to,że czasem zapach danego specyfiku do twarzy jest dość ostry co powoduje u mnie łzawienie oczu czasem spowodowane samym zapachem,a czasem dużą zawartością alkoholu w produkcie.
    Podoba mi się Twój blog i obserwuję.Chciałabym zaproponować wzajemną obserwację,jeżeli tylko masz ochotę,to zajrzyj do mnie i daj znać-ja bez względu na odpowiedź obserwuję bo odpowiada mi tematyka Twojego bloga.
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zapachu kochana ciężko mi opisać jest ale szczerze nie jest jakiś odrzucający jest przyjemny jak dla mnie :) bardzo delikatny :)

      Usuń
  24. miałam i jak dla mnie był super;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam, ale wiem czy byłby odpowiedni dla mojej skóry hm...

    OdpowiedzUsuń
  26. bylam niezadowolona, podrażniło to tylko moją cerę

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś o nim bardzo dużo słyszałam ale jakoś nigdy nie miałam potrzeby wypróbowania go :)
    Ogólnie trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i już mi się podoba! :)
    No i przy okazji zapraszam na mojego bloga : http://maaxitan.blogspot.com/ lub FANPAGE: https://www.facebook.com/maxitan.photography?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  28. to opakowanie mi się bardzo podoba :D widziałam ten krem kiedyś w gazecie :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wypróbować :) cudowny post :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie kosmetyczne rozdanie - ZAPRASZAM! :*
    http://saszen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam niestety :) W tym momencie stawiam na stricte nawilżające kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej :) Dziękuje za komentarz :) Wesołych Świąt!
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedyś chciałam kupić, ale teraz chyba go to zrobię :)

    Dodajemy?
    Mam prośbę, poklikałabyś w linki pod zdjęciami? To dla mnie bardzo ważne :)
    http://wintractably.blogspot.com/2015/04/zapowiedz-najblizszego-posta.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam produktu , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wpis, wypróbuje by się przekonać !
    Zapraszam do siebie http://youuaregreat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego pisania :)
dziękuje ♥